Uskrs

ožujka 28, 2013

Kad se vrijeme, prostor i okolnosti promijene, odjednom u tom promijenjenom svemiru počnete primjećivati bića, stvari i pojave koje su već dugo tu, ali za vas počinju postojati tek kad ih možete uklopiti u vlastito iskustvo. Ovu sam sliku davno našla u BESPUĆIMA INTERNETA i sačuvala jer mi je bila lijepa na neki vintage način, ali sad u njoj vidim nešto skroz novo i drukčije. Vidim kako je lijepo kad se smije, kako se iskreno čudi i kako prebrzo raste. 


Fotografija je iz 1946. g. i popratni tekst kaže da prikazuje "najiznenađeniju djevojčicu na Floridi" na njezin prvi Božić. Zove se Sharon Monts-DeOca, na slici ima pet mjeseci, i veliko divljenje prema gigantskom zecu. Opet ti zečevi. Meni je pak, uz te momente prepoznavanja, divno i to što mi taj božićni zec više izgleda kao uskršnji pa je i utoliko prigodan.



You Might Also Like

1 komentari

  1. MI volimo svoju dragu golemu mišicu Mišku :D
    Vas ćemo isto razveseliti nekim sličnim voljenim plišancem kad se napokon vidimo :D

    OdgovoriIzbriši

PRATITE ME NA FACEBOOKU

PRATITE ME NA INSTAGRAMU