Winnie Pooh

veljače 02, 2013

Trebalo mi je neko vrijeme da skužim koliko medvjeda, tigrova i magaraca živi s nama. Medvjed i tigar su veće zvijezde od magarca, što mi se čini mrvicu diskriminatorno. Iz različitih izvora, kupljeno, poklonjeno, izgubljeno i nađeno, imamo dekicu s Winnie Poohom i prijateljima, plišane igračke s Winniejem Poohom i prijateljima, baby gym* s Winniejem Poohom i prijateljima, bodije i benkice zimske i ljetne s WP&co, pidžamice sa stopalima i bez njih, kratkih i dugih rukava, s WP&co, kapice s uzorkom i ušima, medvjeđim i tigrovskim - ne i magarećim - stvarno, neke su životinje upadljivo popularnije od drugih (usput, vidim da i bebačica nekako naginje tigru i medi pa sad malo više forsiram magarca)

Što se moje generacijske i literarne veze sa spomenutom franšizom tiče, ona gotovo i ne postoji. To je valjda jedina knjiga koju kao klinka nisam do kraja pročitala - možebitno zbog averzije prema iskupusanim tvrdim polurazdruženim koricama. Slikovnice nula, crtić i film isto, tako da sam neki dan, u želji da doznam s kim živim, otišla u knjižnicu da se informiram o karakteru i namjerama novih cimera. U mojoj su mi pak knjižnici rekli da je to na dječjem odjelu i da moja članarina od 50 kn to ne pokriva, već moram upisati dijete    i onda mogu posuditi dječju literaturu. Ali gospođo, planirala sam je upisati tek sa šest mjeseci. Mislim, mogu i sad, ali ne znam što će ljudi reći. Pa ipak nisam, nisam imala 50 kn sitnih u novčaniku i morala sam odgoditi istraživanje. Dok se Winnie i ja bolje ne upoznamo, pjevam joj o medi u dućanu i razmišljam u marketinškom smjeru: možda su medo&co brendovima iz nekog razloga dostupniji (čitaj, jeftiniji) za štancanje, i odatle njihova popularnost. Odnosno najezda.

*Baby gym sam neki dan naučila - to je ovo - mekana i šuškava, manje ili više nakićena prostirka na podu na koju polegnete dijete, a iznad njega su lukovi, manje ili više obli, s kojih vise različiti predmeti, nemani, ogledalca i šuškalice, you name it. Koliko se tu gimnasticira, ovisi valjda o djetetu.

You Might Also Like

2 komentari

  1. baby gym kod nas zovu didaktička dekica :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ahaaa! super, ako mi zatreba nekad za prijevod :)

    OdgovoriIzbriši

PRATITE ME NA FACEBOOKU

PRATITE ME NA INSTAGRAMU