Brestfriends

svibnja 18, 2013

Uz doručak, kavu i RSS feedove koji mi već dugo i uspješno glume novine, subotom ujutro najviše volim naslove i slikovne sadržaje. Pa sam tako pokušavajući odlučiti trebaju li mi još jedne tajice, ili dvoje, ili tenisice, ili troje, nabasala na još jedan hodnik u labirintu potrošačkog bezdana koji prodaje aksesoare za roditelje i bebe. I klikam ja tako klik klik, čitam opet naslove i gledam slike bez naslova, i naiđem na ovo:




Prva asocijacija mi je bila - trudna žena kod frizera - al malo me zbunila rupa ispod vrata, kao i blaženi pogled žene usmjeren prema rupi. Onda sam pročitala što piše ispod: My Brest Friend Nursing Cover. I bilo mi je tek malo jasnije.
O dojenju u javnosti već sam pisala OVDJE, i to je stvar odabira, kao i dojenje samo. Dok nisam rodila, mislila sam da m ineće biti apsolutno nikakav problem staviti svoju visokofunkcionaliziranu sisu, tj, dojku na izvol'te gdje god bila, jer to je najprirodnija i najnormalnija stvar na svijetu. U prvim tjednima nakon poroda, dok smo se uhodavali sa silnim procedurama, entuzijazam oko javnog hranjenja malko mi je splasnuo. Bilo mi je bitno da mi je udobno, opušteno, i nisam mogla zamisliti da sjedim, recimo, u kafiću ili restoranu i hranim dijete. Ne zbog drugih ljudi, već zbog sebe same. Pa što ću obući i kako ću se diskretno raskopčati a gdje ću sa stvarima i kako ću namjestiti dijete kad ga inače dojim ležeći a ne bi baš bilo zgodno da tu sad u separe legnem i sebe i dijete, ili sebe na stolac, a dijete na stol, ili šank, mislim. Ali to je bilo na početku, i bili smo još mali i zeleni i temperature su bile ispod nule i snijeg posvuda, i gotovo nismo ni izlazili iz kuće. Kad je granulo sunce, a izlasci sa silnom gomilom stvari, radnji i predradnji postali rutina, više mi nije padalo na pamet da izlazak ograničavam dojenjem, već sam dijete počela hraniti kad je bilo gladno na mjestu na kojem smo se u tom trenutku nalazili. I od prvog puta je to bilo jako prirodno i normalno, i iznenađujuće opušteno. Sad je već toliko opušteno da ne tražim više ni bre(a)st-friendly odjeću - sve se da podvrnuti, pomaknuti i maknuti te zamotati u pašminu ili maramu. Tres chic, i doista nitko ni ne primijeti da je mliječni restoran otvoren, osim ako baš ne zuri. Diskretno je, za razliku od ovog nursing covera koji, ako ćemo pravo, upravo kliče: ja dojim, ja dojim! Osim što mi se raspoloživi uzorci pregača za dojenje ne sviđaju, ne sviđa mi se ni ideja da radim šator od sebe i djeteta. Ali možda to ima neke prednosti kojih nisam svjesna, neke tajne pretince. Hm. Zanima me, ali ne toliko da naručim jedan.

You Might Also Like

7 komentari

  1. frendica ima frendicu koja to šiva, u svim mogućim uzorcima. ne mora biti ovako dugo kao haljina, može biti upola kraće (do boka, ne do koljena), a opet sve pokrije. ja obožavam taj modni dodatak jer ta frendica ne odbija kavu zbog dojenja:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa to je super onda :) ja sam malo iskarikirala cijelu priču jer me šokirala veličina i oblik ovoga, al vjerujem da može biti skroz kul ako je barem upola kraće. uvijek sam za nove aksesoare. plus toga, sjetila sam se da mi je frendica to spominjala u kontekstu velikih grudi, koje ne skrije dječja glavica. ja nemam taj problem :)))

      Izbriši
  2. e da, to je to. mi "uskogrudne" ;-) nekad ne shvatimo zašto je nekoj drugoj ženi bad, što bi rekli, ali eto, netko treba aksesoar da se osjeća opuštenije, no što je je, ovo na fotki je šator, hahaha!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uskogrudne hahahaha to je to :)) Ma da, zapravo kužim u tom kontekstu. Živjeli šatori, al s finim dezenima :)

      Izbriši
  3. Tako ti je mala moja kad nemaš velke sise :D ko ja. onda je malo veći problem, jer je veća cica od djetetove glave, još :D iako je on jedno veliko glavato skoro 6-mjesečno derle :D meni frendica dala koju je sebi šivala. malo mi je ipak zgodnije ovako :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Biće da sam ja ova gore koju si spomenula u prvom komentaru hihihihi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahahaha naravno da jesi, tek mi poslije sinulo da si mi spominjala pregače :)) i jel sad imaš pregaču ili šator? :D

      Izbriši

PRATITE ME NA FACEBOOKU

PRATITE ME NA INSTAGRAMU